سخنرانی مسلم ابراهیمی در همایش #من_طراحم

بزرگترین گردهمایی طراحان ایران به نام #من_طراحم سه شنبه سوم اسفندماه 1395 در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
(وبسایت همایش: event.mantaraham.ir)
در این همایش بیش از 800 طراح در زمینه‌های مختلف طراحی گرد هم آمدند تا از تجربیات سه پیشکسوتان طراحی و پنج طراحان جوان موفق استفاده کنند و همچنین از الگوی قراردادی که با کمک مالی آنها تدوین شده بود رونمایی شود.
یکی از این پنج طراح جوان مسلم ابراهیمی بنیانگذار و مدیر فونت‌ایران بود که در سخنرانی کوتاه ۱۵دقیقه‌ای خود داستان چگونگی شکل گیری فونت ایران را شرح داد.
در گزارش همایش اینگونه آمده است:
… پنجمین ارائه کوتاه این همایش را مسلم ابراهیمی، طراح فونت اجرا کرد. این اولین سخنرانی عمومی این طراح فعال ساکن شهر لار بود که در تهران اجرا کرد. این طراح که به خاطر طراحی فونت‌های ایران و ایران‌سنس به شهرت رسیده است درباره تجربیات خودش توضیحاتی داد. او در ارائه خود گفت: «طراحی‌های اولیه فونت ایران از طرف تمام موسسات و جشنواره‌ها رد شد اما پس از اینکه به صورت آزمایشی آن را در وبلاگ خودم برای فروش قرار دادم و از پای کامپیوترم بلند شدم، هنگامی که برگشتم دیدم یک نفر خرید انجام داده است، بدون هیچ تبلیغی. نسخه ها بعدی آن توانست طی یک سال، چهره تایپوگرافی وب فارسی را در سراسر دنیا تغییر دهد.»

اشتراک گذاری این پست :

دیدگاه‌ها

cms14@yahoo.com
علیرضا محسنی
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۵:۲۷

واقعا توی زمینه خودتون بی رقیبین
موفق باشین

amirnapr@gmail.com
امیر علی پور
۳۰ فروردین ۱۳۹۶ در ۱۶:۲۴

خوشحالم که با توجه به تمام بی مهری ها و کم توجهی ها به گرافیست ها افرادی مثل شما هستن که پرچم گرافیست ها رو بالا نگه میدارن ، آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما و گروهتون