مصاحبه پونیشا با مسلم ابراهیمی درباره فونت‌ایران و برون سپاری

پونیشا ponisha.ir یکی از استارت‌آپ های موفق و خاص ایرانی است که احتمالا آن را می‌شناسید. کار این وبسایت به طور خیلی خلاصه این است که سفارش دهندگان کار را با جویندگان کار پیوند دهد. البته پونیشا با یک بنگاه کاریابی مجازی یا محلی برای انتشار آگهی استخدام تفاوتِ زیادی دارد.
این وبسایت علاوه بر آشنا کردن نیروهای آماده به کار با کارفرمایان، بستر مجازی را برای انجام این همکاری در قالب پروژه‌‌‌‌های کاری فراهم کرده است.
به این ترتیب که شما به عنوان کارفرما پروژه خود را در پونیشا تعریف می‌کنید و حدود بودجه‌ای را به آن اختصاص می‌دهید. سپس نیروهای آماده به کاری که مهارتشان متناسب با پروژه شماست برای تصاحب این پروژه به رقابت می‌پردازند. حداقل قیمت و زمان و سابقه‌کار مناسب عواملی است که هر نیروی آزادکار (فریلنسر) حاضر در پونیشا سعی می‌کند به کمک آن نظر کارفرما را جلب کند.
در نهایت پس از انتخاب مجری توسط کارفرما همه امور گفتگو، ارسال فایل‌ها و پرداخت‌ها تحت نظارت پونیشا انجام می‌شود تا خیال هر دو طرف، از بابت اعتمادی که در فضای مجازی به یکدیگر کرده‌اند راحت باشد.
با این ساز و کار پونیشا توانسته است یکی از سایت‌های پر مخاطب بخصوص برای نیروهای کاری باشد که دوست دارند در خانه یا بصورت پروژه ای کسب درآمد کنند.
از آنجا که وبسایت فونت ایران نیز برخی پروژه‌های خود را برون سپاری و از پونیشا استفاده می‌کند. مورد توجه این وبسایت قرار گرفت و مصاحبه‌ای برای معرفی بیشتر فونت ایران به مخاطبان این وبسایت انجام شد که می‌توانید از لینک زیر آن را بخوانید:

چرا باید از “فونت ایران” حمایت کنیم

اشتراک گذاری این پست :