حمایت رسمی کافه بازار از کپی رایت فونت ایران

بر اساس قوانین جدید کافه بازار اگر توسعه دهنده‌ای از فونت فارسی دارای کپی رایت بدون اجازه‌نامه (لایسنس) در برنامه خود استفاده کرده باشد. متخلف محسوب می‌شود و در صورت اعتراض صاحب امتیاز فونت اپلیکیشن مورد نظر از کافه بازار حذف خواهد شد.
در متن قوانین توسعه دهندگان و دستورالعمل‌هایی برای انتشار صحیح برنامه‌ در کافه بازار چنین آمده است:

در صورتی که شما برنامه‌ای در بازار منتشر کنید که در آن از آثار شخصی دیگر (بدون کسب اجازه از او) استفاده شده باشد؛ ممکن است برنامه‌ٔ شما حذف و حساب کاربری‌تان مسدود شود. پیش از اقدام برای انتشار برنامه، قوانین بازار را مطالعه نموده و محتوای برنامهٔ خود را بررسی کنید، در صورتی که برنامهٔ شما مربوط به آثار شخص دیگری بوده و یا از آن استفاده می‌کند، پیش از انتشار از عدم نقض قوانین مربوط به کپی‌رایت اطمینان حاصل کنید.

برای مثال اگر در طراحی برنامهٔ خود از فونت‌های ایرانی استفاده کرده‌اید از پدیدآورندهٔ آن اجازه کسب کنید و یا شرایط استفاده از فونت را رعایت نمایید. مثلاً برای استفاده از «فونت‌های ایران» کد ۵ رقمی لایسنس آن را درج نمایید و جزئیات استفاده از آنها را در سایت http://fontiran.com مطالعه کنید. همچنین اگر از سورس‌ها یا کتابخانه‌های متن‌باز استفاده می‌کنید مطمئن شوید که لایسنس آنها را مطالعه و شرایط استفاده از آنها را کاملاً رعایت کرده‌اید.

لینک صفحه دستورالعمل‌های انتشار صحیح برنامه‌ در کافه بازار: https://cafebazaar.ir/developers/docs/app-publish/guidelines-and-practices

اشتراک گذاری این پست :

دیدگاه‌ها

saleh.souzanchi@gmail.com
محمد صالح سوزنچی
۹ تیر ۱۳۹۵ در ۲۳:۲۱

به به چه خبر خوبی بود.
سپاس فراوان بر همگی

golmohammadi@live.cm
ف گلمحمدی
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۰۶:۵۲

س.لام خسته نباشیداگر بتونید با تاپ اشنار ایران اپس هم همکتری داشته باشید.بسیار. خوب میشه .پیشنهاد میگنم. حتما همکاری کنید. تجدبه به من میگه که ایران اپس خیلی بهتر عمل کرده در به اشتراک گذاری برنامه ها به مخاطبینش .کاملا بروز

rezaraazoffice@gmail.com
رضا عبدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۸:۲۳

با سلام بنده لایسنس شما را خریداری کرده ام و در برنامه ی اندرویدی خود استفاده کرده ام
طبق قوانین کافه بازار : مثلاً برای استفاده ازٌ «فونت‌های ایران» کد ۵ رقمی لایسنس آٍن را درج نمایید
بنده این کد 5 رقمی لایسنس رو در کجا درج کنم؟؟

    moslmo@yahoo.com
    مدیریت
    در پاسخ به رضا عبدی
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ در ۲۰:۴۰

    کد 5 رقمی را در فایل متنی
    License.txt
    درج کنید و قرار بدید کنار فونت ها در فولدر assets

danial978@ymail.com
دانیال
۶ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۶:۴۵

بسیار عالی و حرفه ای !

  • 1
  • 2