search

همکاری با ما

همکاری با طراحان فونت

  • وب‌سایت فونت‌ایران در حال حاضر معتبرترین فروشگاه آنلاین فونت فارسی در ایران است. که دارای ساز و کارهای لازم و اختصاصی برای عرضه و فروش فونت فارسی است. این وبسایت در یک همکاری ۲طرفه سعی خواهد کرد منافع طراحان و خود را هم راستا کرده و برای رونق بیشتر بازار فونت فارسی در ایران تلاش کند.

 

شرایط فروش فونت در وبسایت فونت‌ایران:

  1. پیش از هرچیز برای ما مهم است که فونت‌ طراحی شده توسط شما یک اثر اصیل و متعلق به شما باشد. بنابراین داشتن حداقل‌های رزومه حرفه‌ای در زمینه طراحی تایپ یا طراحی گرافیک لازم است.
  2. پس از معرفی خود و ارسال رزومه‌ی حرفه‌ای، یک نمونه متن که نشان دهنده قابلیت‌ها و ویژگی‌های فونت شما باشد را برای ما بفرستید.
  3. فونت‌ایران با توجه به تجربه و تشخیص خود فونت‌هایی را که دارای پتانسیل فروش بیشتر باشد در اولویت عرضه قرار خواهد داد.
  4. در آغاز همکاری قراردادی ما بین شما به عنوان طراح یا مالک فونت و وبسایت‌فونت ایران منعقد خواهد شد. در این قرارداد جزئیات نحوه همکاری مطرح خواهد شد.
  5. بطور معمول مدت زمان قرارداد یکساله خواهد بود به این معنی که در آغاز عرضه فونت حق فروش محصول به مدت یک‌سال در انحصار فونت‌ایران خواهد بود. مالک فونت می‌تواند پس از گذشت یک‌سال محصول خود را از فروشگاه خارج کند در غیر این صورت قرارداد بصورت خودکار برای سال بعد از آن تمدید خواهد شد.
  6. فروشنده (طراح) فونت، در پنل خود می‌تواند آمار دقیقی از فروش را مشاهده کند.
  7. لازم است تایپ طراحی شده به فونت نرم‌افزاری تبدیل شده باشد اما اگر به این مهارت تسلط کافی ندارید فونت‌ایران کمک می‌کند که یک همکار (توسعه دهنده فونت) پیدا کنید.

 

همکاری با توسعه دهندگان فونت 

  • اگر شما به ساخت نرم افزاری و توسعه فونت فارسی مسلط هستید. فونت‌ایران می‌تواند شما را به طراحان تایپ که به این مهارت نیازمند هستند معرفی کند.
  • توسعه دهنده فونت می‌تواند در سهمی از فروش فونت شریک شود و یا به ازای دریافت مبلغ مشخصی کار ساخت نرم افزاری فونت را انجام دهد.
  • همچنین فونت‌ایران می‌تواند شما را به سفارش دهندگان فونت اختصاصی معرفی کند و یا سفارشی سازی برخی فونت‌های موجود را در قالب پروژه به شما بسپارد.

 

همکاری در فروش محصولات

  • سامانه بازاریابانِ وبسایت فونت‌ایران از صفحه پروفایل در دسترس است. 
    اگر شما مدیر یک وبسایت، وبلاگ یا کانال هستید می توانید از طریق عضویت در این سامانه و ساخت لینک‌های فروش اختصاصی سهمی از سود فروش محصولات را به خود اختصاص دهید.
  • برای استفاده از سیستم همکاری در فروش لازم است ابتدا به عنوان بازاریاب ثبت‌نام کنید.
    برای تایید لازم است یک کانال یا وبسایت معتبر داشته باشید که پایبند به رعایت کپی‌رایت محصولات ایرانی باشد.
    برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر از بخش پروفایل به سیستم همکاری در فروش بروید. در آنجا راهنمای ثبت‌نام و جزییات توافق‌نامه را بخوانید.